Quantcast
Browsing all 20 articles
Browse latest View live

Going to Stockholm

Neste uke reiser jeg til Stockholm for første gang. Jeg har faktisk aldri vært der før. Sverige er liksom et land som er så nærme at jeg alltids kan reise dit seinere, men så sier jeg det hver gang jeg...

Stockholm Syndrome

Stockholm er over for denne gang og enda jeg ikke fikk sett noe særlig av byen fordi jeg jobbet hele tiden så klarte jeg å få med meg at det er en super by som jeg er nødt til å reise tilbake til...

Balladen om Stockholm

Jeg var i Stockholm igjen, søndag til tirsdag, og denne gangen fikk jeg tatt noen bilder. Noen veldig få. Først jobbet jeg hele mandagen. Deretter møtte jeg min tidligere romkamerat fra da jeg bodde på...

Sommerferielisten

Jeg fant denne listen på bloggen til Elsa og tenkte jeg kunne gjøre min egen versjon, en sommerferieliste, siden jeg sliter med å tenke klart om dagen fordi jeg gleder meg sånn til sommeren! Men ja, så...

2-7

For en uke siden (mer spesifikt tirsdag, 28. juli) ble jeg 27 år gammel. Tenk det. Jeg tror egentlig det betyr at jeg er for gammel til å blogge, men det bryr jeg meg ikke så mye om. Jeg feiret dagen...

Norwegian gir deg et lite stykke NYC midt i Oslo

Sponset video. Jeg fikk spørsmål om jeg ville skrive noen ord om Norwegians nye video og siden jeg synes konseptet er utrolig kult sa jeg ja. Norwegian forvandlet nemlig Nationaltheatret t-banestasjon...

Et annerledes juleeventyr

For aller første gang, på 27 år, feirer jeg ikke jul og nyttår hjemme i Norge. Akkurat nå sitter jeg i strandbaren på et hotell på Koh Tao, Thailand. Etter to netter i Bangkok og én natt på Koh Samui...

Going home

Foto tatt i Ko Tao. Om en time setter vi oss inn i taxien som skal ta oss til flyplassen i Koh Samui i Thailand. Derfra skal vi videre med fly til Bangkok. I Bangkok skal vi sitte i fem timer og kose...

Stockholm-eventyret har begynt

Rundt klokken 18 i går rullet toget inn på Stockholm Centralstrasjon og jeg hadde offisielt flyttet til Stockholm. Med et mobilnett som ikke funket endte jeg opp med å ta taxi til hostellet jeg skulle...

Stockholm Syndrome

Clik here to view.

Thailand-eventyret på film (video)

Hei fine folk, har dere hatt en fin påske? Jeg dro hjem til Oslo og hang med kjære og nære hele helgen. Det gikk virkelig i ett, så selv om jeg tok en liten bloggpause ble det ikke mye pause sånn...

Holiday

På mandag reiser jeg til Chania som ligger på Kreta i Hellas. Etter syv «harde» dager i den nye jobben skal det bli godt med ferie.. Det var en spøk. Dagene i den nye jobben er ikke harde i det hele...

Clik here to view.

Happy St. Patrick’s Day (Carina anno 2011)

Som noen av dere vet og noen av dere ikke vet så bodde jeg i Dublin (Irland) før, da jeg tok mitt siste år på journalistbacheloren der. Siden det i dag er en av Irlands mest elskede festdager, nemlig...

Teller ned dagene

Om en uke drar vi, jeg og kjæresten, endelig på ferie. Vi skal rett og slett på chartertur til Spania! Vi skal bo på hotell med balkong og havutsikt (se bildene, mmmm), og inkludert er en frokost som...

Clik here to view.

Hvordan ikke være dust når du bor på hostell

Når du skal ut å reise er hostell en fantastisk måte å spare penger på. Skal du til Berlin for å feste i noen dager eller på venninnetur til London en langhelg, så trenger du ikke noe mer enn et sted å...

Throwback til da jeg var reklamestjerne i Cape Town

Greit, da. Noen reklamestjerne var jeg nok ikke. Det var bare én ukjent person som kjente meg igjen: rørleggeren på jobb. Vet om mange bekjente som ble drittlei ansiktet mitt da, for reklamene gikk...

Vi skal på (harry)tur

Haha, klarer dere å gjette hva jeg skal denne helga? Oh yes, vi skal på danskebåten. Turen går til København og tilbake, på under to døgn. Jeg eier ingen skam og må bare innrømme at jeg elsker...

Clik here to view.

There is something in the New York air that makes sleep useless

New York er den byen i hele verden jeg har aller mest lyst til å besøke, av alle byer i hele verden. Det har alltid vært den byen jeg har hatt mest lyst til å besøke, og nå skal det endelig skje. Jeg...

In the city of dreams

Folkens, jeg er i New York City, en by jeg har drømt om å besøke i minst 20 år. Til tross for sur vind og regn første dagen vi var her, har det blitt helt strålende nå. I dag har vi vært oppe i 23...

Sommeridyll

Jeg leste et sted at det beste med å ta sen ferie, er at du drar når alle andre er ferdige med sin. Det er jo alle andre du trenger fri fra. Det er en utrolig deilig tanke, at når alle andres ferier er...

Browsing all 20 articles
Browse latest View live

Latest Images

Pangarap Quotes

Vimeo 10.7.0 by Vimeo.com, Inc.